Pun-a Kami Di Ba Saad Mo Kanamo DI BA SAAD MO KANAMO NGA IKAW GAYUD ANAA KUNG DUHA TULO MAG-UBON MANAG-TIGOM SA IMONG NGALAN ANIA KAMI GINOO. Bisan kuso-kusohon sa mga problema.


Kay Ang Ginoo Nako Gamhanan With Lyrics Youtube

View 102118 lyricsdocx from RELIGION MISC at MSU - Iligan Inst of Tech.

Dili ko mabalaka kay kanunay kauban ka lyrics. Dili Ko Mabalaka Kay Ang Ginoo Nato Gamhanan with lyrics Bisaya Christian SongIsaiah 122Surely God is my salvationI will trust and not be afraidThe Lo. Kay ang ginoo nako gamhanan kay ang ginoo nako balaan kay ang ginoo nako tag-iya sa tanan kay ang ginoo nako masaligan kay. Dili ko mabalaka kay kanunay kauban ka walay angay nga kahadlokan kay kanako magtipig ka.

Dili ko ibaylo ang presensya mo hesus sa mga butang ning kalibutan kay ang mga butang lumalabay lamang apan ang presensya mo way katapusan repeat from pre-chorus dili. Dili ko mabalaka Kay kanunay kauban Ka Walay angay nga kahadlokan Kay kanako nagtipig Ka Bisan kusu-kusuon sa mga problema Bisan muagig kalayo sa pagsulay Diha. Cerilles State College pagadian.

Dili ko mabalaka Kay kanunay kauban Ka Walay angay nga kahadlokan Kay kanako nagtipig Ka Bisan kusu-kusuon sa mga problema Bisan muagig kalayo sa pagsulay Diha Kanimo O Dios. WELCOME TO YOUNG PEOPLE SUNDAY ANIMO LANG Dili ko mabuhi Ginoo Kun wala ka. GOD See more of EverLasting friend on Facebook.

Dili ko mabalaka kay kanunay kauban ka walay angay nga kahadlukan kay kanako magtipig ka. Dili ko mabalaka kay kanunay kauban kanunay walay angay nga kahadlukan kay kanako mag tipig ka. View PW_-_August_2021pptx from BSIT 12349 at JH.

Ania kami Oh Diyos nga mga anak Mo Nag-awit ug pagdayeg Nagasayaw sa kalipay alang. A ikaw lamang hesus interlude bm - a - g bm - a - g verse d sukad pa sa sinugdanan am d g ikaw gayud matinud-anon em a sa panahon nga kami mosangpit fm bm sa ngalan mo g dunggon. Bisan kusu-kusuon sa mga problema Bisag muagig kalayo sa.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Matag adlaw walay laing hunahunaon Ang makauban kamao gayud ang akong gitagamtam. Dili ako mabalaka.

Dili ko mabalaka Kay kanunay kauban Ka Walay angay nga kahadlokan Kay kanako nagtipig Ka Bisan kusu-kusuon sa mga problema Bisan muagig kalayo sa pagsulay Diha. Dili Ko Mabalaka Kay Ang Ginoo Nato GamhananDILI KO MABALAKAKAY KANUNAY KAUBAN KANUNAYWALAY ANGAY NGA KAHADLUKANKAY KANAKO MAG TIPIG KA REFRAINBISAN. Kay tibook kinabuhi ikaw ang angay nga isimba.

Dakila ka Bayani ka Pilipino ka Dalangin ko sayo Ama Ingatan mong lahat sila Silang mga nag-aalagat kumakalinga Ano mang paniniwala Ano mang kulay nila Nagkakaisa sa pagtulong Sa. Verse 1 sayawan sayawan ka hesus sayawan. Bisan kusu-kusuon sa mga problema Bisag muagig kalayo sa pgsulay Diha kanimo oh Dios may kadaugan ako.

Bisan kusu-kusuhon sa mga problema bisag mo-agig kalayo sa pagsulay diha kanimo. Kay ang Ginoo naku Gamhanan Kay ang Ginoo naku Balaan Kay ang Ginoo naku tag-iya sa tanan Kay ang Ginoo naku masaligan Kay ang Ginoo naku malauman. Dili KO mabalaka Kay kanunay kauban ka.

Dili ko mabalaka kay kanunay kauban ka walay angay nga kahadlokan kay kanako magtipig ka. Sayawan ka hesus sayawan sayawan ka hesus lyrics and chords. Dili ko mabalaka kay kanunay kauban ka walay angay nga kahadlukan kay kanako magtipig ka bisan kusu-kusuon sa mga problema bisan moagig kalayo sa pagsulay diha kanimo oh dios may kadaugan ako churos.

Dili ko mabalaka i.


Kay Ang Ginoo Nako Gamhanan Lyrics Video People Of Praise Youtube